суббота, 6 декабря 2014 г.

Մայքլ Քելլիի վերջին ցուցահանդեսը. 35 տարիների ստեղծագործական արդյունք



Ամերիկացի նկարիչ Մայքլ Քելլիին իզուր չէ, որ համարում են ժամանակակից արվեստի ամենահետաքրքիր և յուրօրինակ ներկայացուցիչներից մեկը: Նրա վերջին ցուցադրությունը  բաղկացած է 250 տարբեր քանդակներից, ինստալիացիաներից, որոնք նա ստեղծել է վերջին 35 տարիների ընթացքում  (1954-2012):  Աշխատանքները ցուցադրվել են Լոս Անջելեսի MOCA ժամանակակից արվեստի թանգարանի 2-րդ հարկում: Քելլիի աշխատանքները շատ գրավիչ ու մեծամասշտաբ են:
Այս արվեստագետը ծնվել է 1976 թվականին: Ավարտել է Միչիգանի ինստիտուտը, որից երկու տարի հետո տեղափոխվել է Լոս-Անջելես: Իր կարիերայի երկար տարիների ընթացքում Քելլին հասցրել է աշխատել արվեստի գրեթե բոլոր բնագավառներում` գրաֆիկա, քանակագործություն, գեղանկարչություն, ինչպես նաև վիդեո-արտ, ինստալիացիա, փերֆոմանս և այլն: <<Ես հավատում եմ այն բանին, որ արվեստը կարող է օգտակար լինել հասարակությանը, բայց այն, որ օգնում է մի երևույթին, կարող է վնասել մեկ այլ երևույթին: Հետևաբար, ժամանակակից արվեստը ևս պետք է ունենա տարբեր տեսակի հանդիաստես: Ընդհանրապես ինձ դուր է գալիս այն, որ ես աշխատում եմ իմ արվեստը չհասկացողների համար>>,- ասում է Քելլին: Եվ իրոք, մեր օրերում ժամանակակից արվեստի դաշտը հա ճախ ստվեր է գցում նախորդ դարերի արվեստի գործերի վրա և որ ամենակարևորն է, այն շատերը չեն հասկանում: Եվ ինչպես շատ նկարիչներ, Քելլին ևս փաստում է, որ ստեղծագործում է հենց իր արվեստը չհասկացողների համար…
 Նյութը պատրաստեց Անետ Ռիդլը

Комментариев нет:

Отправить комментарий