среда, 18 декабря 2013 г.

Մի քիչ Էլչին Սաֆարլի...



*Անսահման հանգստությամբ սկսում ես սպասել հենց այն ժամանակ, երբ սպասելու բան էլ չկա:

* Եթե անցյալը բաց չի թողնում՝ ուրեմն այն դեռ չի անցել...


* -Սիրելիս, սիրում եմ քեզ, երկար չմնաս այդտեղ,


լա՞վ:

- Էնշտեյնը արգելել է գերազանցել լույսի արագությունը, բայց հանուն քեզ ես կփորձեմ


* Ես չեմ փորձում երջանիկ լինել` նախընտրում եմ պարզապես ապրել


* Իմ «ես»-ի մեջ կա երկու անուն` իմը և քոնը


* Նա գնաց ամռան առաջին օրը: Չվազեցի նրա հետևից: Չզանգահարեցի: Ես վերցրեցի հյութով լի բաժակը, մոտեցրի քթիս: Սկսեցի հոտոտել: Մի ՞թե նրա մանուշակագույն մաշկի բուրմունքը մանդարինները կլանել են իրենց մեջ: Մի ՞թե մանդարինների բուրմունքը ապակե ու բարձր բաժակի մեջ չի պահպանվել: Ինձ դու ես պետք: Ես էլ եմ ցանկանում հեռանալ: Քո ետևից կամ քեզ մոտ: Կարևոր չէԿարևորը` դու ես


* Նախանձը ներել չգիտի


* Իսկական սերը հյուսված է հակասություններից: Այն կարված է տարբեր բնավորություններով, տարբեր ճաշակներով և ձգտումներով: Մեր սերը բնակություն հաստատեց երկնքի և երկրի միջև: Օդը, օդային նուրբ քամին` նա էր: Հողը, կայուն աշխարհը` ես...


* Միշտ հիշիր` այս կյանքում մեզանից կախված են միայն ջանքերը, և ոչ երբեք արդյունքը:


* Մայր դառնալու ցանկությունը կնոջ մոտ պետք է առաջանա այն տղամարդու հանդեպ սիրո հետ միասին, ում հետ որ նա ցանկանում է մեծացնել իր երեխաներին:


* Պետք է հավաքել մտքերըբայց վախենամ մտքերից և ոչ մեկը հավաքին չգա


* Միշտ հիշիր' այս կյանքում մեզանից կախված են միայն ջանքերը, և ոչ երբեք արդյունքը:


* Ցավը երջանկության մի մասն է:


* Անսահման հանգստությամբ սկսում ես սպասել հենց այն ժամանակ, երբ սպասելու բան էլ չկա:


*Սերը հնարավոր չէ գրել. այն ուզում ես էլի ու էլի


* Ամբողջ վերջին շաբաթը կանաչ խնձոր կերա: Նրանցից ամեն մեկը հիշողություն էր: Ուտում էի հիշողությունները` թողնելով միշտ ինձ հետ, իմ ներսում: Ես տխրում էի, սնվում խնձորներով, հիշում: Ինչ-որ մի տեղ` հոգու խորքում երեխայի նման հավատում էի, որ երբ սառնարանի խնձորները վերջանան, նա կվերադառնա: Այլևս խնձոր չկար: Նա չվերադարձավ


* Կարևորը, որ սպասումը լինի մեր կյանքի մի փոքր հատվածը միայն, այլ ոչ ամբողջ կյանքը:


* Բաժանումից առաջ մարդու հայացքում կարոտ չկա: Դրանում ուժգին բողոք է: Բողոք ինքդ քո դեմ:


* Փոխիր տերևները, բայց պահպանիր արմատը:


* Նա քամեց մանդարինները, ինձ համար հյութ պատրաստեց ու հեռացավ: Ընդմիշտ: Մեկ բաժակ ցիտրուսային ֆրեշի եզրերին թաց անձեռոցիկն է հպվել: Դրա վրա նրա ցավեցնող խոսքերն էին` անհասկանալի ձեռագրով գրված` «Ես հեռանում եմ: Ինձ չփնտրես » …


* Կյանքի սև գծից բողոքում են նրանք, ովքեր չունեն համարձակություն այն ներկել սպիտակով:


*Երջանկությունը կարելի է չափել միայն համեմատելովԲայց եթե համեմատելու բան չկա, դա էլ մի դժբախտություն է


* Կնոջ համար ամենացավալին հարցին ի պատասխան ստացած լռությունն է:


* Կան մարդիկ, ովքեր հարմարավետ են, ինչպես տունը. գրկում ես նրանց և հասկանում, որ տանն ես:


* Բաց թողնել` չի նշանակում հանձնվել: Հաճախ դա ամենաճիշտ որոշումն է, հաղթանակն իրավիճակների նկատմամբ:


* Սովորաբար մեջքին հարված ստանում ես այն մարդուց, ում փակում ես կրծքով...

Комментариев нет:

Отправить комментарий